Follow Me & I'll Follow Back

Wednesday 18 February 2015

CARA MERAWAT SELSEMA TANPA UBAT DARI KLINIK!

Salam and Hello Dear readers,

Masuk ni dah dua hari saya menderita sakit,gatal dan kering tekak. Berjangkit dengan Mia la ni.Dia dh sembuh saya plk yang kena. Dua malam juga saya mengurantinkan diri tidur dibilik berasingan..bukan apa..x nak ganggu dorg tido sebab bila gatal tekak menyerang je...memang perit sangat.Sampai kelur airmata sebab gatal sangat tekak ni. Nak garu x dapat....garu kat leher je la..hehehhe....

Bila 1st day tu saya rsa tekak dah mula perit n gatal...Nak p klinik pun malas sangat...perayaan chinese new year pun makin dekat...semua tempat ramai orang..bepasak2..x tau la knpa....minggu ni Kuantan town memang sesak!!!

So,Hubby cakap kena kumur ngn air garam...x pun kumur dengan THYMOL GARGEL untuk meredakan perit n tekak kering.Saya dengar je hubby bg cadangan baik punya tp last2 skali..ok la kita cuba cara lain..rsa geli nak kumur....hehhehe...

Hasil dari pembacaan Hubby dari google tentang khasiat rempah ratus dan bahan yang biasa kita gunakan untuk memasak.....hubby membuat satu keajaiban!nak tau apa???

No comments: