Follow Me & I'll Follow Back

Wednesday 11 February 2015

Kami Pencinta Laut dan Alam semulajadi

Assalamualaikum... Ini kisah kami petang td....maklumlah,dah 2 hari terjeruk kat rumah.Mia pun 2 hari absent sebab selsema n demam melanda lagi.Pelik juga masuk ni dh dua kali Mia dapat selsema..bulan lepas pun kena.Agaknya cuaca kat Malaysia ni dah teruk sangat.Kadang2 tengah hari buta pun tiupan angin seram2 sejuk .Tetiba hari ni Mia teringin main pantai dan buat sand castle.Saya suka pantai tapi benci pasir...cmna tu?pegang pasir kering pun masih rasa melekit....


Macam biasa..n macam selalu...kalau kat pantai Mia akan main pasir,kutip kerang tepi laut,belari,melompat, dan macam2 gaya bebas lagi..LOLzz!! Macam biasa sya akan biarkan dia main,n bila dia ajak main bru saya akan join.sebab bila saya berjaya buat sand castle Mia mesti rosakkan balik...sesia je usahaku...huhuhuuh...



saya pulak???tengok pun dh tau kan...hehhe...untuk gambar kelihatan lebih realistik dan macam orang lain tolong snap....korang set la timer kat hp memasing. Macam yang saya buat ni hp tu saya letak atas batu...nampak cantik je langit biru tu kan?


Lagi.....yang ni plak hp sya letak atas tunggul kayu...sakan ko ye jemah!!!hehehhe


Yang ni sandar kat tiang terpacak kat tepi pantai...boleh la jadi penghias dalam gambar..hehehe


ok..last but not least....my favorite pics this time...sebab pic ni nampak cool sebab ada  tiang  tu...
that is for now...babai...

No comments: