Follow Me & I'll Follow Back

Monday 23 March 2015

Moment Indah di TTI,Terengganu

Assalamualaikum...

So,ini antara pictures yang bagi saya rsa cukup special....specialnya sebab saya dapat melihat sendiri keindahan masjid2 beberapa buah negara islam yang begitu hebat!terutama sekali Masjidil Haram,Mecca di Saudi Arabia....terasa macam betul2 berada diMekah...struktur binaannya memang sebijik walaupun saya sendiri belum pernah jejak kaki disana...insyaallah!kalau diizinkan Allah...satu hari mungkin ada rezeki....




Warna-warni kehidupan seperti payung ni...ada biru..kuning n oren...ada suka dan juga duka...


 Taj Mahal ni pun ya Allah cantik sangat...nampak sama kan?sejibik!!eh..sebijik..ngeeee

Pintu belakang tu boleh masuk tau..dalam dia lg cantik!











Subahanallah!!!panjangkan umurku ya Allah supaya berpeluang menjejakkan kaki ditanah suciMu...amin... 







Pandangan dari atas...nampak real kan Kaabah tu..tapi sayang ini cuma bangunan contoh je...dalam banyak2...Ini juga bangunan paling cantik kat sini....so,hope apa yang saya kongsikan ni bolehla dijadikan panduan k...yang kurang tu semua dari saya...ni je yang saya mampu share...

Tq for stopping by n tq so much for reading my stories....

Assalamualaikum....

No comments: