Follow Me & I'll Follow Back

Monday 23 March 2015

TTI RIVER CRUISE,TERENGGANU

Assalamualikum...


PART II

Abam ni kejenya bagi Penerangan dari A-Z start dr jeti sampailah patah balik semula..dia akan pot pet pot pet bagitahu kite apa yang ada disepanjang sungai tu...dari kampung nelayan,cerita pasal pulau mayat,pasal kapal2..bot2...macham2..hehhe....saya dah lupa apa yang dia dok bebel ari tu tp tabik spring toink!toink! juga dgn abam ni sebab dia boleh cakap apa je yang ada dalam kpla dia...dah keje bertahun2 kut so semuanya dah set dalam memori cip dia..so,tengok je la gamabr2 ni..memang cantik sangat sepanjang sungai tu...Muka Abam ni saya ambil takut2 nanti dia ingat sya syok kat dia..kahkahkah!! So..Ni la pemandangan dari jeti tu k..tengok je la satu2...









































hampir sampai ke jeti...bot stop kejap untuk bagi chance pada penumpang amik pic Masjid Kristal yang tersergam indah ni..memang cantik!!!kalau sesapa yang pernah datang tu..kompem rasa macam nak pegi lagi..cayalah!!murah n berbaloi..bagi saya tempat ni not bad!!kita melanconglah dalam Malaysia dulu...memanglah melancong dinegara luar tu lagi best...tapi pengalaman tu berbeza la..ntahla..bagi saya semua tu bergantung pada diri sendiri..mungkin sebab saya ni sangat sayangkan Malaysia..ngeee..ada kaitan x??ada akak kesahh??hahahha!!ok...


To be continued...

No comments: